2010. december 20., hétfő

(14.fejezet)

-Halljátok, valaki tuti hiányzik!-dugta ki a fejét a takaró alól.
-Tuti.-mondta Natalie.
-Tudom már!-Nichole.
-John.-fejezte be Chrystina.
Mind az öt kölyök neki állt John keresésére.Hárman a szállodában, ketten pedig a szobába keresték!
De nem találták és a telefonja is kivolt kapcsolva.Ezért felhíták Margaret-et, hogy nem tudnak ma menni síelni mert John keresik.Margaret megértő volt és már indultak is ki a városba keresni John.De az idő telt már 4 óra hosszája keresték.De hiába nem találták.Vissza mentek a szállodába és vártak.
    *                                   *                                       *                                                  *
Egyszer csak hallják, hogy valaki kopogtat az ajtón. Nichole már nyitotta is és ott állt John.
-Úgy aggódtunk miattad!-mondta Nichole és megölelte John-t.
-Bocsi csak korán reggel felébredtem és nem tudtam mit csináljak, mondom ki megyek a városba szét nézek, és eltévedtem és csak most tudtam haza jönni.Ja és persze ráadásnak lemerült a telefonom.-John.
-Örülök azért, hogy elő kerültél!-mondta Chrystina.
-Én is!-mondta lelkesen Matt.
-Na de váltsunk témát holnap mit csinálunk?-kérdezte Tomy.
-Gyerünk el várost nézni??!!-mondta Matt.
-Az olyan uncsii...-mondta unottan Chrystina.
-Neked mi nem az?-mondta gúnyosan John.
-El ne vesz még egyszer John!Hiányzot a humorod!-mondta még gúnyosabban Chrystina.
-Na de tényleg?!-terelte el a szót Tomy?
-Szerintem ki kéne próbálnunk a szálloda szolgáltatásait!-mondta Nichole..
-Ez jó ötlet Babus!-mondta Natalie.
-Okés, maszír,kozmetikus meg minden!-Natalie.
-Én le borotváltatom a lábam!-mondta lányosan Tomy.
-Azt megnézem!-mondta Matt nevetve.
És lefeküdtek, mert kemény napuk volt az egész várost bejárták.
Másnap reggel mikor felébredtek már be is jelentkeztek mind a hatan egy délelőti masszásra.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez is tetszett és sajnálom hogy ilyen rövid komikat írok de hajnali fél három van és az egész napos pörgés után elég fáradt az agyam xD

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Köszii, azigen!!
    Miért vagy fent olyan sokáig?? Remélem nem haragszol meg ha meg kérdezem hány éves vagy?

    VálaszTörlés