2011. január 26., szerda

18.fejezet

-Örülök!-mondta Skat.
A tehetség kutató elég gyorsan lement. A 7 új fiatal egyfolytában nézte a lányokat.
-Hallod!? Szerinted tovább jutunk!?-mondta Nichole.
-Cccssstt! Most mondják!-mondta Chrystina.
-És a tovább jutó nem más mint a GIRLICIOUS!
A lányok felálltak és elkezdetek kiabálni meg minden!!
-Tovább jutottunk!-kiabálta Natalie.
-Ezaz!-Ciffanie.
Elindultak kifelé. De az ajtóban Skat megállította őket!
-Evvel nincs vége. Ha meg nyeritek a tehetség kutatót aminek elég nagy esélye  van akkor a díj....-hagyta abba mert Matt félbe szakította.
-Tényleg, mi a díj?-Matt.
-Nos,majd rájöttök miért mondtam ezt! Még nincs vége Sziasztok!-mondta Skat és vissza ment a többiekhez.
-Na gyerünk haza nagyon elfáradtam!-Ciffanie.
Másnap a suliba nem igazán nagy életkedvvel indultak el.
-Én olyan fáradt vagy olyan izgatott voltam este, hogy nem tudtam csak 2 óra fele elaludni.-Natalie.
Nevettek és elindultak órára.Délben elmentek ebédelni és Nichole felfigyelt valamire.
-Halljátok az nem Matt és az a csaj, hogy is hívják??-Nichole.
-Nem tudom de az tuti, hogy a csaj az Molly.-Natalie.
Elindultak arra. Matt éppen megfogtak Molly kezét.Nichole rájött, hogy az tényleg Matt.
-Te....te.....utolsó szélhámos szóval ezért nem jöttél ebéd után!-Nichole.
-Dee... ez nem az aminek látszik!Nichole várj!-Matt.
-Ne érj hozzám, és és egy ideig ne hívj!-és evvel elindultak az ebédlő felé.
Nichole-nak könnybe lábadt a szeme. Nem bírt az érzéseivel. Egész délután Chrys-szel és Natalie-vel volt.
Próbáltak vele beszélgetni de nem ment. Nichole szakítani akar.

2 megjegyzés: